Z PASJĄ W PRZYSZŁOŚĆ
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Z pasją w przyszłość
Gmina Głogów Małopolski, w ramach projektu "Z pasją w przyszłość", zrealizowanego przy wsparciu #FunduszeEuropejskie, zakupiła dla naszej szkoły nowoczesny sprzęt, który będzie służył uczniom w codziennej nauce i rozwijaniu ich umiejętności cyfrowych. Wśród nowych urządzeń znajdują się m.in. 16 komputerów All-in-One które zostały przeznaczone do pracowni komputerowej, mikrofony, głośniki, dyski przenośne, karty pamięci, statyw do kamery, gimbal, lampa studyjna, urządzenia UPS, kolorowa drukarka laserowa oraz ekrany projekcyjne. Dzięki tym inwestycjom uczniowie zyskają dostęp do nowoczesnych narzędzi, które umożliwią im efektywniejsze i bardziej kreatywne korzystanie z technologii w edukacji.
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Informacje o projekcie
- Projekt „Z pasją w przyszłość” realizowany jest w ramach Kapitał ludzki gotowy do zmianSzkolnictwo ogólneFundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych i społeczno - emocjonalnych min. 195 uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej oraz zwiększenie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych min. 26 nauczycieli kształcenia ogólnego w/w szkoły poprzez realizację kompleksowego programu rozwojowego ukierunkowanego na podniesienie jakości edukacji i obejmującego wsparcie merytoryczne dla uczniów/uczennic i nauczycielek/nauczycieli oraz zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w okresie 01.07.2024-31.08.2026.
- Grupami docelowymi w Projekcie są:
- GD1: uczniowie i uczennice Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 243 uczniów i uczennic,
- nauczycielki i nauczyciele zatrudnieni na podstawie Karty Nauczyciela lub umowy o pracę w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 27 nauczycielek i nauczycieli,
- rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic stanowiących GD1, zakłada się objęcie wsparciem wszystkich R&O,
- Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej - 8 – letnia szkoła podstawowa realizująca kształcenie ogólne, zlokalizowana na terenie woj. podkarpackiego, której organem prowadzącym jest Gmina Głogów Małopolski.
- Projekt zakłada osiągnięcie m.in. następujących wskaźników:
WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 26,
WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 195,
WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 27,
- Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 243,
WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,
WP4. Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem = 12,
WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 20,
WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 98
- Projekt przewiduje realizację następujących zadań:
- Zadanie 1. BEZPIECZNA I PRZYJAZNA SZKOŁA – wsparcie Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej w budowaniu bezpieczeństwa społecznego i fizycznego uczniów i uczennic
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
- Wsparcie psychologiczno – pedagogiczne
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V-VIII
Założenia organizacyjne: min. 8 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 160
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II-III
Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa
- Wsparcie psychologiczno – pedagogiczne
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V-VIII
Założenia organizacyjne: min. 8 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 160
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-II
Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
- Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
- Cyberbezpieczeństwo w szkole,
- Agresja - przejawy, konsekwencje, radzenie sobie, zapobieganie,
- Uzależnienia - rodzaje, przeciwdziałanie.
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, w szczególności wychowawcy klas (min. 3 osoby),
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: A), B), C) x 8h/szkolenie.
- Zadanie 2. SZKOŁA WRAŻLIWA NA RÓŻNORODNOŚĆ – stworzenie optymalnych warunków na rzecz kształcenia w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
- Indywidualne zajęcia logopedyczne
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: min. 4 osoby, łączna liczba godzin wsparcia: 160
- Indywidualna integracja sensoryczna
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: min. 2 osoby, łączna liczba godzin wsparcia: 80
- Indywidualne zajęcia logopedyczne
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: min. 4 osoby, łączna liczba godzin wsparcia: 160
- Indywidualna integracja sensoryczna
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: min. 2 osoby, łączna liczba godzin wsparcia: 80
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
- Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
- Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) - narzędzia i metody wspierające uczniów i uczennice z trudnościami w komunikacji werbalnej,
- Technologie wspierające w edukacji – prezentacja narzędzi technologicznych, które mogą wspierać uczniów i uczennice ze specjalnymi potrzebami,
- Zrozumienie i wsparcie dla uczniów z dysfunkcjami psycho-społecznymi - strategie radzenia sobie z problemami zachowania, lękami, fobiami i innymi trudnościami,
- Strategie dla uczniów z nadwrażliwością sensoryczną - radzenie sobie z nadwrażliwościami i adaptacja środowiska klasowego.
- Integracja ruchowa w nauczaniu - wykorzystanie ruchu i aktywności fizycznej w pracy z uczniami o różnych potrzebach
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 13 osób/szkolenie A), B), C), D), E)
Założenia organizacyjne: 5 szkoleń: A), B), C), D), E) x 16h/szkolenie.
- Zindywidualizowane wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
- Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - studia podyplomowe
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: min. 630h,
- Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych poziom II
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: min. 27h,
- Interwencje kryzysowe - kurs
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: min. 20h,
- Trener regulacji emocji dziecka – kurs
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: min. 2,5h,
- Zadanie 3. SZKOŁA OPARTA O PROFESJONALNĄ KADRĘ - rozwój kompetencji dydaktycznych i zarządczych kadry Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej
Zadanie przewiduje realizację następujących form wsparcia dla nauczycielek i nauczycieli:
- Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
- Szkolenia z zakresu wykorzystania najnowszych trendów z pedagogiki i psychologii w pracy nauczyciela - warsztaty z nowych metod nauczania, psychologii rozwojowej i edukacyjnej, warsztaty z radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym,
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 13 osób/szkolenie
Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie.
- Szkolenia dla kadry zarządzającej - warsztaty z zarządzania zespołem (16h), szkolenia z planowania strategicznego i zarządzania zmianą (16h), kursy z zakresu prawa oświatowego i finansów w edukacji (16h),
Grupy docelowe: kadra zarządzająca szkołą
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: x 16h/szkolenie.
- Zindywidualizowane wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
- Wychowanie do życia w rodzinie - studia podyplomowe
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: min. 330h,
- Wsparcie psychologiczne dla nauczycieli
Grupy docelowe: 10 nauczycieli/nauczycielek,
Założenia organizacyjne: 100h (średnio 10h/osoba).
- Zadanie 4. EDUKACJA DLA PRZYSZŁOŚCI – dostosowanie oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej do potrzeb rynku pracy
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
- Warsztaty z pracodawcami
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 2 grupy w klasie VII; 2 grupy x 12h/grupa
- Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 30
Rok szkolny 2025/2026:
- Warsztaty z pracodawcami
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 2 grupy w klasie VII; 2 grupy x 12h/grupa
- Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 30
- Zadanie 5. EDUKACJA DLA KLIMATU I ŚRODOWISKA - rozwój umiejętności i kompetencji ekologicznych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
- Podróże po Zielonej Planecie
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II-III
Założenia organizacyjne: 4 grupy x łącznie 69 os./grupa; 4 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
- Don’t worry BEE happy
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 2 grupy x łącznie 33 os./grupa; 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
- Człowiek i Klimat: Wyzwania XXI Wieku
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 3 grupy x łącznie 55 os./grupa; 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Rok szkolny 2024/2025:
- Podróże po Zielonej Planecie
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-II
Założenia organizacyjne: 4 grupy x łącznie 79 os./grupa; 4 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
- Don’t worry BEE happy
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V i VI
Założenia organizacyjne: 4 grupy x łącznie 77 os./grupa; 4 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa.
- Zadanie 6. MOST DO WIEDZY – wyrównanie szans edukacyjnych oraz rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
- Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia wyrównawcze z chemii
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
- Zajęcia relaksacyjne
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Rok szkolny 2025/2026:
- Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia wyrównawcze z chemii
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
- Zajęcia relaksacyjne
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zadanie 7. EDUKACYJNY BOOSTER – wsparcie rozwoju talentów oraz wzmocnienie kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
- Zajęcia rozwijające z języka angielskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z biologii
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z przyrody
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z matematyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z fizyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z matematyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z matematyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z języka angielskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z języka polskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z chemii
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
- Zajęcia rozwijające z języka angielskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z biologii
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z przyrody
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z matematyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z fizyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z matematyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z matematyki
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z języka angielskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z języka polskiego
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
- Zajęcia rozwijające z chemii
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 24h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
- Zadanie 8. INFRASTRUKTURA DYDAKTYCZNA SZKOŁY WSPIERAJĄCA KSZTAŁCENIE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – doposażenie Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej w niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne
- Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
- Monitor interaktywny ze statywem - 5 szt.
- Statyw do monitora interaktywnego - 5 szt.
- Zasilacz UPS - 3 szt.
- Statyw do kamery - 1 szt.
- Karta pamięci SD 256 GB - 2 szt.
- Dysk zewnętrzny 1T usb 3.0 - 4 szt.
- Głośniki do komputera - 8 szt.
- Mikrofon z głośnikiem - 5 szt.
- Lampa studyjna + statyw 60x40 cm - 1 szt.
- Komputer - 16 szt.
- Gimbal do Smartfona - 1 szt.
- Ekran projekcyjny elektryczny - 1 szt.
- Ekran projekcyjny - 1 szt.
15. Multimedialna Pracownia Przedmiotowa Fizyka - 1 szt.
16. Matlandia klasa 4 - dostęp do programu - 20 szt.
17. PowtórkoMAT - dostęp do programu - 33 szt.
18. TRENUJ UCHO! PERCEPCJA I UWAGA SŁUCHOWA. - 1 szt.
19. PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO - 1 szt.
Zakupione zostaną również następujące pomoce dydaktyczne:
- Model tułowia - 1 szt.
- Program multimedialny - 1 szt.
- Model układu pokarmowego - 1 szt.
- Model mózgu - 1 szt.
- Model oka - 1 szt.
- Komórka zwierzęca, model magnetyczny - 1 szt.
- Komórka roślinna, model magnetyczny - 1 szt.
- Rozwój plodu ludzkiego - 1 szt.
- ZESTAW KLASOWY CAMERA OBSCURA - 1 szt.
- ENERGIA ODNAWIALNA WODY-WIATRU-SŁOŃCA - 1 szt.
- MIERNIK NATĘŻENIA DŹWIĘKU CYFROWY - 1 szt.
- Ekspert Elektroniki 50 obwodów elektrycznych - 8 szt.
- Plansze interaktywne - 1 szt.
- Zestaw molekuły - 1 szt.
- Królestwo zwierząt - 1 szt.
- Model serca - pompy - 2 szt.
- Lupa - 20 szt.
- Mapa - 1 szt.
- Kompas - 10 szt.
- Magnetyczny zestaw Układu Słonecznego - 1 szt.
- Skały i minerały - 1 szt.
- Mapa nieba - 1 szt.
- System SENSIS Zestaw do Terapii Integracji Sensorycznej - 1 szt.
- Materac SENSIS - 1 szt.
- Trampolina elastyczna - 1 szt.
- Kładka z wymiennymi stopniami duża - 1 szt.
- Podwieszany tunel - 1 szt.
- Drabinka podwieszana - 1 szt.
- Huśtawka gniazdo - 1 szt.
- Grzybek SI - 1 szt.
- T huśtawka - 1 szt.
- Konik z regulacją lin z belką poprzeczną - 1 szt.
- Platforma podwieszana 4 wałki materiał - 1 szt.
- Podwieszana Dętka - 1 szt.
- Huśtawka żabka - 1 szt.
- Świetlno dźwiękowy plac zabaw - 1 szt.
- Materac składany - 1 szt.
- Kolumna bąbelkowa 100 cm, średnica 12 cm - 1 szt.
- Kolumna bąbelkowa 100 cm z kuleczkami - 1 szt.
- Lampka z meduzami 80cm - 1 szt.
- Kolorowa ściana - 1 szt.
- Kolumna bąbelkowa z dużym kontrolerem - 1 szt.
Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 846 126,38 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 719 207,42 zł
Biuro projektu:
Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Małopolskim
ul. Rynek 58
36-060 Głogów Małopolski
tel. 17 789 74 61
Koordynator projektu:
Bernard Sozański
Szczegółowe harmonogramy udzielanego wsparcia/działań w projekcie
INFORMACJE BĘDĄ NA BIEŻĄCO UDOSTEPNIONE NA SZKOLNEJ
STRONIE WWW W ZAKŁADCE
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Informacje o projekcie 
Regulamin uczestnictwa uczniów i uczennic w projekcie 
Kwestionariusz rekrutacyjny do projektu 
Dokumenty uczestnika projektu (Formularz uczestnika projektu, Deklaracja uczestnictwa w projekcie, Oświadczenie uczestnika projektu w sprawie wizerunku) 
Oświadczenie uczestnika projektu 
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Szczegółowe harmonogramy udzielanego wsparcia/działań w projekcie
Czerwiec, aktualizacja1
, aktualizacja2
, aktualizacja3
,
Maj, aktualizacja1
, aktualizacja2
Kwiecień, aktualizacja1
, aktualizacja2
, aktualizacja3
,
Marzec , aktualizacja1
, aktualizacja2
, aktualizacja3
, aktualizacja4
, aktualizacja5
, aktualizacja6
, aktualizacja7
, aktualizacja8
,
Luty , aktualizacja1
, aktualizacja2
, aktualizacja3
, aktualizacja4
Styczeń , aktualizacja1
, aktualizacja2
, aktualizacja3
, aktualizacja4
, aktualizacja5
,
Grudzień , aktualizacja1
, aktualizacja2
,
Listopad , aktualizacja1
, aktualizacja2
, aktualizacja3
Październik , aktualizacja1
, aktualizacja2
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Biuro projektu:
Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Małopolskim
ul. Rynek 58
36-060 Głogów Małopolski
tel. 17 789 74 61
Koordynator projektu:
Bernard Sozański
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
W ramach projektu realizowane są:
- zajęcia rozwijające z języka angielskiego kl. 5a
- zajęcia rozwijające z języka angielskiego kl. 5b
- zajęcia rozwijające z przyrody kl. 5ab
- zajęcia rozwijające z matematyki kl. 5a
,
- zajęcia rozwijające z matematyki kl. 5b
- zajęcia rozwijające z matematyki kl. 6ab
- zajęcia rozwijające z biologii kl. 6,7
- zajęcia rozwijające z matematyki kl. 7ab
- zajęcia rozwijające z języka angielskiego kl. 7ab
- zajęcia rozwijające z języka polskiego kl. 7ab
- zajęcia rozwijające z chemii kl. 7ab
- zajęcia rozwijające z fizyki kl. 8
,
,
,
,
- szachy kl. 7ab
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
W ramach projektu uczniowie uczestniczą w warsztatach:
- Słucham - czuję - współczuję kl. 2-3
,
,
,
- Podróże po Zielonej Planecie kl. 2-3
,
,
,
,
,
,
,
- Don't worry BEE happy kl. 6ab
- Człowiek i klimat: Wyzwania XXI wieku kl. 7ab
, 8
- Warsztaty z pracodawcami kl. 7
- Warsztaty dotyczące temetyki prozdrowotnego stylu życia i efektywnego uczenia się
,